OdporúčameZaložiť web alebo e-shop
 

Návody

 
.........................................................................................................................................................................................................
Úprava prevodovky pre jazdu v teréne:
  Ak máte pioniera typ 20 až 23 (Mustang) a jazdíte s ním veľa v terénu, ak vám občas vadí zprevodováníe. Jednička je silná, ale dvojka je už príliš do rýchlosti a do kopca neťahá.
  Jednoduchou úpravou sa to dá zmenit tím, že prehodíte dve kolieska v prevodovke. Tj. presuvné kolieska (sú v nich drážky a zasunute vidlička riadení). Normálne je na hlavným hriadeli (čo je na ňom z jednej strany spojka a z druhej reťazové koliesko) koliesko s 20timi zubmi a na predlženým  hriadeli koliesko s 18timi zubami. Keď tieto kolieska medzi sebou prehodíte, budete mať veľmi silnu dvojku, ktorá sa bude dobre chytať v teréne. Jednička a trojka ostanú bez zmeny. Avšak, aby ste zaradili 3. stutpeň, tak musíte dvojku vytočit na veľké otáčky.
  Táto úprava sa bežne používa , je nenáročná a nemá na motor žiadny vplyv, ale je nevhodná pre jazdu na cestách a inde, kvôli diaľke odstupňovanej trojke.
.........................................................................................................................................................................................................
Nastavenie hladiny v karburatóre:
  Nastavit hladinu v karburátore je potrebne keď dlšiu dobu jazdite vo vyšších otačkach a citite, že sa motor akoby hltí a ztráca výkon. To je často príčina zle našteľovaného zapaľovania alebo je to zpôsobeno nedostatok paliva a je nutne jeho množstvo v karburátore nastaviť
Nastavenie hladiny je veľmi jednoduché. Najpr otvorite kohútik nádrže. Bez cupování necháte napustit plovákovu komoru samospádom asi 1 minutu. Potom zastavte benzín. Odšrubujte viečko plavákovéj komory, vezmite šrubovák a pritlačte na plavák tak, aby si sadol až na dno. Hneď sa pozrite kam, až siaha benzín. Pri správnom nastavení by mal benzín risovať vrchnú časť plaváku (obr.1). Keď je hladina pod alebo nad týmto bodom je nutné podla potreby prihnúť plíešok ventilu uzatvárací prívod benzínu. Keď potrebujeme väčšiu hladinu, plíešok prihneme hore, keď chceme menší, tak plíešok prihneme dole. Hladinu znovu prekontrolujeme ako na začiatku a môžme vyraziť !                                                                                                                                                                    obr.1 - ružová farva znázorňuje palivo .........................................................................................................................................................................................................
Vytvorené službou WebLahko.sk  |  Nahlásiť protiprávny obsah!  |   Mapa stránok